domingo, 7 de noviembre de 2010

VICENTE GARCÍA OLIVA

A Vicente García Oliva conózolu dende va años cuando tuvi la idea de facer la revista dixital pa rapacinos A la gueta los suaños que güei dirixe Iris Díaz Trancho. Acuérdome que lu llamé por teléfonu y dempués d'esplica-y el proyeutu terminé diciéndo-y: "Nun voi poder pagate nada, porque nun tengo perres". La respuesta foi: "Nun quiero nada, pues contar conmigo". La primera collaboración llevó'l títulu de: "Una ausencia bultable" . Dende entós la neña de les cuatro emes (María Mar Martín Martín), como asina me llama, tien muncho que agradece-y.


Vicente siempre tuvo a la mio vera, hasta dexóse grabar cuando lu llamé otra vez pa dici-y que taba pensando en poner en marcha esti proyeutu. Ficimos la primera grabación nel salón de la so casa y hasta preparó la presentación d'esta Biblioteca fai dos años nel Antiguu Institutu de Xixón.


Nestes Xornaes d'Estudiu convocaes pola Academia de la Llingua Asturiana taba sentáu ente'l publicu escuchando atentu a los ponentes ente los que taba yo, la so neña. De lloñe pudi ver una sonrisa de complicidá. Cuando llegué a casa y miré'l so blogue atopé esto: "El valir d'una Biblioteca". Les llárimes d'emoción ficiéronme facer una posa. Gracies Vicente por tar siempre ehí, por reconocer el trabayu y por animame a siguir nesti proyeutu que nun tien reconocencia oficial, pero sí'l cariñu de la bona xente como tu.

Munches gracies.


No hay comentarios:

Publicar un comentario